WAAR KUNNEN WE JE MEE HELPEN?

Frequently Asked Questions

Naar waar leveren jullie de producten?

Wij leveren onze producten over gans het Belgische grondgebied. En dit op het door jou opgegeven leveringsadres. Voor leveringen over de landsgrenzen contacteer ons via het contact formulier

Hoe kan ik betalen en kan dit op een veilige manier?

Je kan onze producten betalen met de meest courante betaalmiddelen zoals bancontact. Veiligheid, ook online, staat bij atrium care voorop, daarom werken we samen met Mollie, één van 's werelds grootste en meest betrouwbare online payment providers.  Zodra je gaat afrekenen kom je dan ook op hun pagina terecht om jouw transactie te voltooien.  Op die manier worden alle transacties veilig en snel verwerkt.

Voor welke producten kan ik bij jullie terecht?

Je kan op onze webshop terecht voor diverse producten voor de zorgvrager en zorgverlener, onze productcatalogus is erg uitgebreid.

Ik zoek een product dat ik niet in jullie shop kan vinden, kunnen jullie hier toch mee helpen?

Indien je op zoek bent naar een bepaald product en je kan dit niet terugvinden in onze shop, neem dan contact op met ons en beschrijf zo duidelijk mogelijk waar je opzoek naar bent en wij laten asap iets weten. Wij trachten regelmatig ons aanbod uit te breiden met kwalitatieve producten.

Kan ik een bestelling ergens ophalen?

Momenteel hebben wij geen fysieke winkel en bijgevolg hebben wij geen ophaal punt. Alle bestellingen worden rechtstreeks naar jouw gewenste adres verzonden.

Kan ik ook eenvoudig iets terugsturen?

Je kan een niet-geopend product naar ons terugsturen, met uitzondering van hygiënische producten en producten op maat of op bestelling voor u vervaardigd. Bekijk alle voorwaarden hier.

Hoe snel kunnen jullie leveren?

De meeste producten zijn op vooraad en vrijwel binnen de 48u tot 72u geleverd. indien een Product niet op voorraad is zullen onze medewerkers contact met je opnemen om je hiervan te verwittigen.

Zijn jullie prijzen incl. BTW?

Op dit ogenblik zijn al onze bestellingen vrijgesteld van BTW.

Ik heb een waardebon, hoe kan ik deze toepassen?

Op de winkelwagen pagina kan je eenvoudig een waardebon toepassen, door deze in te geven (of gebruik te maken van copy / paste) in het daarvoor bestemde veld.

Wordt mijn winkelmandje bewaard?

Jouw winkelmandje wordt steeds 48u bewaard, zodat je bv. ook nog de volgende dag jouw bestelling kan vervolledigen en afronden.

Betaal ik verzendkosten?

Vanaf 70 euro wordt elke bestelling gratis verzonden. Voor een bestelling met een totaalprijs lager dan dit bedrag wordt een verzend- en handeling kost verrekend van slechts 8,9 euro.  Deze verzendkosten worden automatisch toegepast bij het afrekenen.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kan ons tijdens de kantooruren steeds telefonisch bereiken. Dringende zorg gerelateerde e-mails worden vrijwel onmiddellijk beantwoord. Niet zorg gerelateerde mails worden binnen de 24 u beantwoord. Raadpleeg hier al onze contactgegevens

Professional in de zorgsector?

Vraag nu uw persoonlijke toegang aan, wij ondersteunen jou graag op maat.
NEEM CONTACT MET ONS OP
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram